استفاده از قفل کارتی روی درب اتاق ار در اداره یا خانه میتواند باعث افزایش امنیت آن شود. توصیه ما به شما استفاده از قفل های کارتی برای افزایش امنیت اتاق کارتان است اما میتوانید با توجه نیازتان از انواع دیگر این قفل ها مثل قفل رمزی، قفل اثرانگشتی و تشخیص چهره هم استفاده کنید.

در زمان کار داشتن امنیت و ارامش ذهنی یکی از موراد مهم محسوب میشود. استفاده کردن از سیستم های امنیتی و هوشمند و قفل های الکترونیکی میتواند تا حدودی این امنیت و آرامش ذهنی را برای شما به وجود بیاورد. به این دلیل که بسیاری از افردا مدارک با ارزشی را در اتاق کارشان قرار میدهند.

حتی اگر از انواع هوشمند این قفل ها استفاده کنید میتوایند با استفاده از تلفن همراه آنها را از راه دور مدیریت کنید. مثلا بدون اینکه نیاز باشد از جایتان بلند شوید، از همان جا که نشسته اید درب را باز میکنید.

علاوه بر این حتی اگر فراموش کرده باشید که درب را قفل کنید، قفل کارتی به صورت خودکار درب را قفل میکند و دیگر زمان کار کردن کسی نمیتواند بدون اجازه وارد اتاق شود و تمرکز شما را بهم بزند. و حریم شخصی شما حفظ خواهد شد.

استفاده از این قفل ها تا ۹۰ درصد میتواند احتمال ورود اشخاص ناشناس به داخل اتاق کار شما را کاهش دهد و حریم خصوصی شما را حفظ کند.

اگر فردی قصد داشته باشد بدون اجازه شما وارد اتاق شود قفل سریعا با استفاده از سیستم پیشرفته ای که دارد جلوی شخص را میگیرد و با آلارام هشدار شما را باخبر میکند.

با خانه های هوشمند بیشتر اشنا شویم.

میتوانید دسترسی به اتاق کارتان را با استفاده از کارت های مختلف به اشخاص دیگری هم بدهید در این صورت زمانی که یکی از این افراد وارد اتاق شود، در گزارش ها و سوابق درج میشود و میتوانید آنها را مشاهده کنید.