بهترین گزینه برای تامین امنیت خانه استفاده از قفل الکترونیکی است، استفاده از این قفل ها به شما اجازه دسترسی ایمن و راحت را میدهد و خیالتان را از بایت تامین امنیت منزل و محل کارتان آسوده خواهد کرد.

در زمانی که از قفل کارتی استفاده میکنید نیازی نیست که نگران از دست رفتن کلید ها و یا گم کردن آنها باشید در این حالت از کلید های دیجیتالی استفاده میکنید که گم کردنشان غیر ممکن است، اما حتی اگر رمز قفل را فراموش کنید میتوایند از ویژگی کارتی استفاده کنید و درب را به وسیله کارت باز کنید و یا اینکه اگر هیچ یک از آنها را در اختیار نداشته باشید حتما اثر انگشتتان را به همراه دارید و امکان استفاده از آن را دارید.

 

مشکلات قفل مکانیکی

اما پیش از اینکه اقدام به خرید قفل ها کنید تمامی جوانب خرید آنها را در نظر بگیرید به این دلیل که با وجود اینکه این قفل ها امکان دسترسی امن و ساده را برای شما فراهم میکنند اما عیب آنها این است که ممکن است در شرایط آب و هوایی مختلف راندمان کارشان کاهش یابد. به عنوان مثال اگر در مکانی زندگی میکنید که بارندگی زیاد است باید از قفل های ضد آب استفاده نمایید. در ادامه این نوشته برخی از ویژگی های این قفل ها را توضیح خواهیم داد.

بدون نیاز به سیم کشی داخلی برق

قفل های الکترونیکی درب با استفاده از باتری کار میکنند و برای استفاده از آنها نیازی به سیم کشی های برق داخلی نیست، با هر بار تعویض باتری میتوانید برای مدت زمان ۱ سال از آنها استفاده کنید. برای کاهش هزینه ها میتوانید از باتری های لیتیومی که قابلیت شارژ شدن را دارند استفاده نمایید. که هر بار نیاز به تعویض باتری نباشد.

دسترسی به روش های متنوع

قفل های دیجیتال قابلیت های دسترسی متنوعی را پشتیبانی میکند که شامل دسترسی با کارت، تلفن همراه، اثر انگشت و.. است که این اجازه را برای شما فراهم میکند تا با هر روشی که میپسندید به قفل دسترسی داشته باشید. و هر یک از اعضای خانواده به روش خودشان به قفل دسترسی خواهند داشت.