هر بار که یک گوشی هوشمند معرفی می‌شود قصد خرید ان را می‌کنیم اما برای بهبود امنیت خانه خودمان هیچ ‌وقت به بهبود قفل‌هایی که این روزها دیگر عمر خود را کرده‌اند و بازیچه‌ای ساده برای دزدان حرفه‌ای شده است، فکر نمی‌کنیم. راه چاره شما در قفل الکترونیکی است. این قفل نگهبانی همیشگی از در ورودی خانه شما است.

شاید برای شما سؤال باشد چرا باید از قفل الکترونیکی یا قفل کارتی استفاده کرد؟ چرا قفل مکانیکی مناسب نیست؟ یا اصلاً قفل سنتی چه مشکلی دارد؟ جواب سؤالات شما در تکنولوژی که در قفل کارتی به کار رفته است.

قفل های الکترونیکی قابلیت اتصال به اینترنت دارد و می‌تواند در طول شبانه‌روز گزارش باز و بسته شدن در را به گوشی صاحب‌خانه ارسال کند. همچنین این قفل ها دارای سنسورهای مختلف برای باز شدن در همانند حسگر اثرانگشت، دوربین تشخیص چهره و صفحه ‌کلید برای وارد کردن رمز دستی است. همه این ویژگی‌ها در کنار هم دلیلی محکم برای استفاده از این قفل ها به جای سایر قفل‌ها است.

خانه هوشمند با قفل الکترونیکی

این روزها هر خانه‌ای که هوشمندتر باشد، دل‌چسب‌تر و راحت‌تر است. تصور کنید که هر شب لازم نباشد از تخت بلند شوید، چراغ‌های خانه را خاموش‌کنید، درب را قفل و دوباره به رخت خواب برگردید. این تصور شما با استفاده از یکی از انواع این قفل ها امکان‌پذیر است به این صورت که روی گوشی خود، دکمه بسته شدن قفل را فشار می‌دهید و در خود به خود بسته می‌شود.

زیبای هوشمند

تصور شما این است که قفل الکترونیکی فقط می‌تواند روی درهای امروزی متصل شود اما باید بدانید که این قفل ها روی همه درها قابل‌نصب است. این قفل برخلاف قفل‌های ساده قدیمی، زیبایی بی‌نظیری دارد. همچنین دیگر نیازی به نصب درب‌های حصاری تاشو جلو درب آپارتمان که زیبایی خانه را خدشه‌دار می‌کردند، نخواهد داشت. وقت ان رسیده است که این زیبای هوشمند را به خانه خود دعوت کنید.