لوکس و شیک بودن مکان‌های خدماتی و تفریحی علاوه بر نمای ظاهری آن‌ها به امکاناتی که مشتریان از آن استفاده می‌کنند هم مربوط است. از جمله خواسته‌های مشتریان در مواجهه با مکان‌هایی به مانند استخر، باشگاه و هتل تأمین امنیت وسایلی که به طور موقت در اتاق یا کمد گذاشته می‌شوند، است. که با استفاده از انواع مختلف قفل های الکترونیکی و قفل کارتی میتوان این امنیت را به طور کامل را برآورده کرد.

قفل سنتی را همه با ویژگی گم شدن کلید و باز شدن با یک گیره مو سر می‌شناسند، پس نمی‌توانید با این قفل سنتی روی محبوبیت خدمات هتل ، استخر و باشگاه ریسک کنید. به جای قفل سنتی چند سالی است که قفل کارتی برای بستن درب کمد باشگاه و استخر روی کار آمده‌اند. قفل کارتی به جای باز و بسته شدن با کلید سنتی از یک تراشه الکترونیکی استفاده می‌کند که دارای امنیت و همچنین کارایی بیشتری است.

مشکل بزرگی که مسافران هتل با درب اتاق‌های خود دارند، باز و بسته کردن آن‌ها با دست پر از وسایل و همچنین فراموشی کلید پشت درب است. برای ایجاد حس بهتر در مسافرانی که قرار است در اقامتگاه شما اسکان داشته باشند، توصیه می‌شود از قفل کارتی استفاده کنید. قفل کارتی علاوه بر امنیت بالا دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی است.

شما به عنوان خدمات دهنده در هتل یا مکان‌های عمومی همانند استخر یا باشگاه دیگر نیازی ندارید که برای هر اتاق یا کمد کلیدهای فیزیکی تکثیر کنید و آن را به دست مشتریان خود بدهید. قفل‌های کارتی یا قفل الکترونیکی دارای تراشه‌هایی قابل برنامه‌ریزی هستند که در لحظه می‌تواند توسط اپراتور برای باز و بسته کردن درب مشخصی برنامه‌ریزی شود.

علاوه بر این، در صورتی که مسافر یا مشتری شما کلیدش را به نا به دلایل خاصی گم یا فراموش کرد، شما می‌توانید در عرض چند دقیقه درب را دوباره به روی او باز کنید.