اگر به چند سال قبل باز گردیم، همیشه برای نگهداری از وسایلمان چه در اتاق هتل یا چه در کمد استخر، نیاز به آویزان کردن کلید به دستمان داشتیم. کلیدهایی که عموماً بزرگ و زمخت بودند و به راحتی می‌توانستند گم شوند؛ اما به لطف پیشرفت تکنولوژی جای این قفل سنتی در استخر و هتل را قفل الکترونیکی گرفت.

قفل الکترونیکی به روی درب‌های کمد باشگاهی و استخر خیال ما را برای باز و بسته کردن راحت کرده است. تصور اینکه چگونه با دست پر از وسایل ورزشی بخواهیم درب کمد را باز و بسته کنیم همیشه آزاردهنده بود. با وجود قفل هتلی علاوه بر راحتی در باز و بسته شدن در امنیت وسایلمان هم تأمین می‌شود. گذشته از این موارد، زیبایی ظاهری که کلید الکترونیکی دارد اصلاً قابل مقایسه با کلیدهای سنتی نیست.

همانند استخر و باشگاه، هتل‌ها هم نیاز به حفظ امنیت و تأمین آسایش مسافران دارند. این قفل ها یا عنوان مرسوم‌تر آن قفل هتلی بسیاری از نیازهای هتلداران و دارندگان اقامتگاه‌ها را برطرف کرده است.

با وجود این قفل ها شما دیگر نیازی به فراهم کردن کلید فیزیکی برای هر اتاق نیستند. علاوه بر این، درصورتی‌که مسافران شما کلید الکترونیکی خودشان را گم کنند، شما می‌توانید در کسری از دقیقه درب را به روی آن‌ها باز کنید.

نکته جالب توجه در مورد قفل ها غیرقابل کپی شدن کلید آن‌ها توسط دیگران است. برخلاف کلید سنتی که به راحتی می‌توانید نمونه‌ای از آن را بسازید، هیچ کس به جز هتلداران نمی‌توانند برای شما کارت ورود به اتاق دارای قفل کارتی را صادر کند.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

جلب رضایت مشتریان با قفل هتلی

مطمئن باشید مسافران و کسانی که قرار است از خدمات شما استفاده کنند در مواجهه با قفل هتلی احساس امنیت بیشتری خواهند کرد. آن‌ها دوست دارند بدون وارد کردن فشار اضافی به دستگیره درب قفل شود. اگر به فکر کسب و کار خودتان هستید، دیگر وقت آن رسیده است که با قفل سنتی خداحافظی کنید.