یکی از مسائلی که باعث کاهش محبوبیت هتل شما میشود و باعث میشود دیگر مسافران در آن اقامت نکنند، سرقت در هتل است، کافی است که مسافران متوجه شوند در هتل سرقت صورت گرفته است دیگر به شما اطمینان نخواهند داشت.

برای پیشگیری از این موضوع باید از روش هایی برای بالابردن امنیت هتل مانند استفاده از قفل های کارتی و راه های پیشگیری از سرقت در هتل استفاده نمایید.

زمانی که مسافران برای اولین بار وارد هتل شما میشوند اولین چیزی که توجهشان را به خود جلب میکند حضور نگهبانان و کارمندان محافظت و هراست از هتل است، وجود این کارمندان باعث میشود که زمانی که مسافران وارد هتل میشوند در اولین نظر این حس به آنها القا شود که هتل امنیت بالایی دارد  و افرادی به صورت شبانه روزی در حال حراست از آن هستند.

در راهرو ها و معبار عمومی هتل از دوربین های امنیتی مدار بسته استفاده کنید، با استفاده از دوربین ها میتوانید تمام فعالیت هایی که در هتل صورت میپذیرد را کنترل کنید. و عبور مرور کارمندان و مسافران را زیر نظر داشته باشد.

در صورت وجود دوربین مدار بسته حتی اگر سرقتی در یکی از اتاق ها اتفاق بیوفتد میتوانید به سادگی فرد را شناسایی کنید.

از دیگر روش های تامین امنیت در هتل ها استفاده از دستگیره و قفل هایی است که امنیت بالایی داشته باشند، قفل کارتی و قفل هتلی از این دسته هستند.

با استفاده از قفل هتلی میتوانید گزارش رفت و آمد همه افراد به اتاق ها را کنترل نمایید. و به برای افراد مختلف دسترسی های مختلفی تعریف کنید، مثلا برای کارمندان نظافت یک دسترسی، مسافران و کارکنان دیگر… در این حالت زمانی که فردی وارد اتاق میشود گزارش ورود و خروحش با توجه به کارت در سیستم ثبت خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل های دیجیتال کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با این قفل ها میتوانید مقالات دیگر سایت را هم مطالعه نمایید.