هتلهای مدرن همواره برای جذب مشتریان بیشتر از روش های خلاقانه و جدید استفاده میکنند تا با تغییراتی که به وجود می آورند بتوانند خود را هر چه بیشتر با اجتماع هماهنگ کنند و در نتیجه مشتریان بیشتری بدست بیاورند. در این نوشته چند مورد از تغییرات مثبت مانند قفل کارتی هوشمند که میتوانید با ایجاد آنها مشتریان بیشتری بدست بیاورید را بررسی میکنیم، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

لابی هتل را تغییر دهید.

لابی ورودی هتل ها یکی از مهمترین بخش های آن است که میتواند در دید اولیه کاربران نقش داشته باشد و دید آنها را تغییر دهد. و همچنین این مکان برای تجمعات افراد در هتل مناسب است.

هنگام طراحی این بخش ها باید حتما توجه داشت که حتما ظاهری مدرن و زیبا داشته باشند و تا دید اولیه مسافران را جلب کرده و آنها را به اقامت در هتل شما ترغیب کنند. در هتل های مدرن و تجملاتی این بخش را بسیار پر زرق و برق میسازند. به عنو.ان مثال با قرار دادن چلچراغ های بزرگ، آبشارها و دیوارهای بزرگ جلوهی زیبایی به آنها میبخشند.

برای اینکه این بخش را با تغییرات اجتماعی جدید هماهنگ کنید با از وسایلی که مردم این روزها از آنها استفاده میکنند استفاده نمایید.
مثلا مکان هایی را اختصاصا برای کار با لپتاپ طراحی نمایید، و یا مکان هایی را برای اتصال کابل های برق در نظر بگیرید.

رستوران و غذاها

بیشتر افرادی که در هتل شما اقامت میکنند، از شهر دیگر و یا کشور دیگری آماده اند و جاذبه های گردشگری، غذاها و.. برای آنها جلوه ای جدید دارد. به همین دلیل بد نیست که زمان انتخاب غذاها و طراحی رستوران به این مورد خاص توجه کنید و فضایی مطابق با شهر یا کشورتان طراحی کنید تا نظر مشتریان هتل را بیشتر جلب نمایید.

 

رستوران و غذاها

 

به کارگیری هنر و ویژگیهای محلی در طراحی

حتی اگر قصد دارید ساختمان و دکوراسیون هتل را مدرن طراحی کنید باز هم سعی کنید از ویژگی ها و هنرهای محلی هم در انها استفاده نمایید.
استفاده از معماری متناسب با فرهنگ کشور و به کار گرفتن هنر های دستی و.. شهر میتواند تاثیری خارق العاده در ذهن مهمانان هتل داشته باشد.

فراهم کردن امکانات با بالاترین تکنولوژی

سلایق افراد مختلف در انتخاب یک مرکز اقامتی مناسب متفاوت است، برخی افراد به دنبال انتخاب هتل هایی هستند که امکانات زیادی در اختیارشان قراردهد و برخی به دنبال هتل هایی هستند که ویژگی های محلی و فرهنگ و سنت منطقه در آن به کار رفته باشد.

اما لازم است در کنار استفاده از فرهنگ و هنر، از تکنولوژی های روز دنیاهم کمک بگیرید و ویژگی هایی مانند استفاده از سناریوهای هتل های هوشمند، که اقامت در هتل را برای مسافرانتان لذت بخش خواهد کرد.

امکاناتی مانند امنیت هوشمند با بکارگیری قفل کارتی هوشمند یا قفل های الکترونیکی، سیستم های کنترل تهوبه، کنترل روشنایی و.. همه از امکاناتی هستند که رضایت کاربران را فراهم میکنند.

استفاده از ویژگی های سبز

این روزها که نگرانیها برای محیط زیست بیشتر شده است، استفاده از امکاناتی مانند سطل زباله های بازیافتی، غذاهای ارگانیک و استفاده از فاضلاب برای ابیاری و… میتواند در دید مسافران هتل شما نقش داشته باشد. و در جذب دوستداران محیط زیست نقش داشته باشد.

طراحی مدرن اتاق ها

در دنیای جدید مسافران و مهمانان هتل ها به دنبال یافتن هتل هایی هستند که دارای یک ویژگی متمایز باشد. دیگر طراحی های کلاسیک که تنها شامل تخت خواب، و کمد بودند رضایت مهمانان را جلب نخواهد کرد و آنها به دنبال ویژگی های جدیدتری هستند که احساس متفاوتی از اقامت در هتل به آنها بدهد.