قفل های هتلی یکی انواع مختلف قفل های الکترونیکی هستند که معمولا با تکنولوژی هایی مانند تکنولوژی رمزی و کارتی امکان دسترسی و باز کردن دستگیره های را برای کاربران فراهم میکنند. استفاده از این تکنولوژی جدید کاربردها و مزیت های زیادی دارد در نوشته ویژگی های فنی قفل های هتلی و تکنولوژی های بکار رفته در آنها را بررسی میکنیم.

قفل هتلی ویژگی های بسیاری دارد، استفاده از آنها باعث میشود که مهمانان هتل ها بتوانند با استفاده از شیوه دسترسی امن، راحت و خیلی سریع به اتاق خود دسترسی داشته باشند. این قفل ها دسترسی مناسبی دارند و به دلیل ظاهر زیبا بسیار محبوب هستند.

اما مهمترین دلیل محبوبیت قفل های هتلی ویژگی ضد سرقت و امنیت بالای آنها است. این قفل ها کاملا ضد سرقت هستند و هیچ فردی نمیتواند آنها را باز کند و به وسایل ارزشمند شما دسترسی داشته باشند.

این قفل ها با استفاده از ۲ باتری قلمی کار میکنند و برای باز کردن آنها نیازی نیست که سیم کشی اتاق های خود را تغییر دهید و تنها با استفاده کردن از باتری، کار میکنند. که در صورت استفاده از باتری های قابل شارژ میتوان هزینه های تعویض باتری ها را هم کاهش داد. برخی از قفل های هتلی دارای تکنولوژی هایی هستند که با استفاده از آنها میزان مصرف انرژی کاهش پیدا میکند و بیشترین بازدهی را کمترین میزان مصرف انرژی را دارند.

این قفل ها این قابلیت را دارند که در صورت اتمام شارژ باتری از منبع تغذیه جایگزین استفاده کنند تا امنیت شما به خطر نیوفتد.

اگر از قفل های رمزدار استفاده کنید، میتوانید با استفاده از امکان زمان بندی موجود در نرم افزار آنها را تنظیم کنید که پس از اتمام اقامت کاربر در هتل رمز از بین برود و مهمان قبلی دیگر نتواند با استفاده از دسترسی قبلی به اتاق دسترسی داشته باشد.