از انواع قفل الکترونیکی می توان به قفل هتلی اشاره نمود. قفل های هتلی در اشکال ، اندازه و رنگ های مختلف عرضه می شوند که معمولا از کارت برای باز کردن این قفل ها استفاده می شود.

منبع تغذیه قفل هتلی ۴ باتری قلمی است که معمولا تا یک سال می توان از آن استفاده نمود. اما آنچه سبب محبوبیت این دسته قفل ها در میان صاحبان هتل ها شده است امکانات مدیریتی آن است.

به هنگام ثبت هر اتاق برای مهمان می توان تعداد روزهای اقامت را مشخص نمود به این ترتیب با پایان مدت تعیین شده مهمان کارت را تحویل داده و یا در صورت نیاز آن را مجددا شارژ می نماید.

با استفاده از نرم افزار هتلی می توان برای پرسنل هتل کارت ورود با سطح دسترسی متفاوت تعریف نمود و زمان و میزان دسترسی افراد را مدیریت کرد. همچنین با تعریف چند سطح دسترسی برای مدیریت و اپراتورها و … امنیت بیشتری برای هتل و مهمان ها فراهم می شود.

چنانچه به هر دلیلی کارت یک اتاق ، دیگر در دسترس نباشد می توان کارت جدیدی برای ورود به آن اتاق تعریف کرده و کارت قبلی را غیر فعال نمود.

بخش های مختلف یک قفل هتلی

  • یکی از بخش های قفل هتلی ، مغزی داخلی آن می باشد که در اندازه های مختلف و طبق استادنداردهای روز دنیا عرضه می شود.
  • بخش دیگر قفل هتلی برد الکترونیکی آن است که پردازش اطلاعات و کنترل مغزی را بر عهده دارد.

قفل کارتی هتلی به صورت آنلاین و آفلاین ارائه شده اند که در کنترل حضور  افراد حاضر در هتل توسط مدیران و … با یکدیگر تفاوت دارند. می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره انواع قفل هتلی با ما در تماس باشید.

کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما و مشاوره برای انتخاب بهترین قفل دیجیتال متناسب با نیاز تان می باشند.