همه ما می دانیم که این روزها کمتر مسافری را می توانید پیدا کنید که همچنان بخواهد به هتل هایی برود که به جای قفل کارتی یا انواع قفل دیجیتال همچنان از قفل های کلیدی قدیمی و ناکارا و پردردسر استفاده کند. همه ما دوست داریم در چند روز سفرمان در هتلی اقامت کنیم که علاوه بر لوکس و زیبا بودن آرامش و امنیت بیشتری هم در اتاق داشته باشیم.

همیشه کلیدها یکی از پردردسرترین چیزها در سفر هستند چون اگر گم شوند یا فراموش کنیم که آنها را برداریم می توانند سفر ما را تبدیل به یکی از بدترین سفرها کنند. پس این روزها همه هتلداران به این مساله واقف هستند و دوست دارند در هتل شان شرایطی را فراهم کنند که مسافر نهایت راحتی و آسایش را داشته باشد تا دوباره به آن هتل برگردد و دوستان خودش را هم به رفتن به این هتل ترغیب کند.

نصب قفل روی درب اتاق ها چه مزیتی برای هتلداران دارد ؟

  • مشخصا یکی از مزایای اصلی نصب قفل کارتی روی درب اتاق ها شیک و لوکس شدن فضای راهرو و وردی های هتل هاست که این مساله خود می تواند، باعث افزایش رضایت میهمانان هتل ها شود.
  •  قسمت پذیرش هتل می تواند ورود و خروج افراد را به راحتی کنترل کند.
  • اگر بر حسب اتفاق کارت مسافر گم شود به راحتی مسئولین پذیرش می توانند آن را بسوزانند و غیر فعال کنند و کارت دیگری را برای باز کردن قفل کارتی جایگزین کنند.
  • علاوه بر این با نصب قفل هتلی روی درب های اتاق کارکنان مدیریت هتل می تواند رفت و آمد و ورود و خروج کارکنان را هم کنترل کند و به این شکل قفل می تواند به عنوان یک دستگاه حضور و غیاب هم برای مدیران هتل ها کارایی داشته باشد.