برخی مزایای قفل الکترونیکی

 قفل های الکترونیکی راحت تر هستند

بسیاری از شرکت ها، ماشین دارها و برخی خانه دارها ترجیح می دهند تا از قفل الکترونیکی برای منزل خود استفاده کنند تا آسایش بیش تری داشته باشند. به جای اینکه کلید های خود را به کسی بدهید می توانید از رمز ورود استفاده کنید. شما می توانید دیگر هیچ کلیدی با خود حمل نکنید و نگران تعویض یا ساخت کلید نباشید و به جای این کارها سیستم دسترسی خود را آسان تر کنید. هر ساله دو میلیون نفر بیرون خانه هایشان گیر می کنند و توسط قفل سازهای محلی نجات پیدا می کنند. در تحقیقی که در سال ۲۰۱۳ انجام شد ۲۶ درصد از رانندگان خودرو یا سوییچ خود را گم می کردند یا سوییچ آنها دزدیده می شد. قفل های الکتریکی از این قبیل اتفاق ها جلوگیری می کند.

 قفل های دیجیتال امنیت خانه و محل کار را افزایش می دهند

براساس گزارش اف بی آی در سال ۲۰۱۳ تعداد ۱٫۹ میلیون دزدی اتفاق افتاده است. در خانه های مسکونی ۶۳ درصد از دزدی ها در طول روز رخ داده است. بسیاری از خانه دارها کلید اضافه ای را در مکانی قرار می دهند یا از قفل های ارزان قیمت استفاده می کنند که این کار دزدی را راحت تر می کند. با کمک قفل سازهای حرفه ای، قفل های الکتریکی امنیت منزل و محل کار شما را بالا می برند.

قفل های الکتریکی معمولا به سیستم امنیتی هم مجهز هستند

برای افرادی که باید به یک ساختمان دسترسی داشته باشند، قفل های هوشمند شیوه ی بهتری برای کنترل دسترسی است. علاوه بر این، بسیاری از افراد قفل های الکتریکی را با سیستم امنیتی ترکیب می کنند و آژیر آنها در مواقع دزدی و ورود به منزل به صدا در می آید تا امنیت بالاتری داشته باشد.

عیب قفل الکترونیکی

قفل های الکتریکی هم خطا دارند

با اینکه شما دیگر نیازی به کلید ندارید باز هم بعضی افراد رمز ورود خود را فراموش می کنند. شما می توانید این مشکل ها را با کمک یک قفل ساز حرفه ای در اسرع وقت بر طرف کنید؛ هم چنین، قفل های الکتریکی در هنگام قطع برق ممکن است خوب عمل نکنند (با اینکه راه هایی برای غلبه بر این مشکل طراحی شده است).