بودجه برای بخش امنیت تجاری و قفل الکترونیکی برای امنیت فیزیکی شما چیز بسیار مهمی است. با این حال ، بسیاری از مشاغل تجاری اغلب از اهمیت بودجه امنیتی و مزایایی که بودجه ریزی برای شرکت خود به همراه دارد ، غافل هستند.

داشتن چیزی به نام بودجه امنیتی به شما امکان می دهد تا به راحتی در بحران عواقب منفی سرقت در مشاغل حرکت کرده و به حالت عادی برگردید. البته بیشتر شرکت ها تمایل دارند که پول خود را صرف چیزهای بسیار قدیمی کنند و مسئله امنیتی اغلب از دیدگاه آنها پنهان است.

صاحبان مشاغل باتجربه از مزایایی که مباحث امنیتی برای یک شرکت به وجود می آورد آگاه هستند و می دانند چگونه می تواند به پیشرفت شما در تجارت کمک کند. مهم نیست که شرکت شما چقدر موفق باشد ، کنار گذاشتن بودجه امنیتی می تواند شما را برای موفقیت های بیشتر از طرق مختلف آماده کند.

برای درک کامل دلایل اهمیت بودجه امنیتی ، باید درک درستی از اهداف تجاری استقرار پروتکل های امنیتی داشته باشید. این به شما کمک می کند نحوه برخورد با این پروتکل های امنیتی و نحوه دستیابی به آنها را درک کنید. در کل، این دانش صاحبان مشاغل را در مسیر تنظیم بودجه امنیتی مورد نیاز شرکت خود راهنمایی می کند و فعالیت های خود را همواره ادامه می دهد.

چرا امنیت تجاری مهم است؟

وقتی یک کسب و کار در بهترین وضعیت خود قرار ندارد ، همیشه می توانید دلیل خوبی برای آن پیدا کنید. بدون ایجاد مکانیسم امنیتی مؤثر ، تجارت شما زندگی کارمندان و مشتریان شما را به خطر می اندازد. علاوه بر این ، خطر افشای اطلاعات حساس شرکت و مشتری به دست افراد رد صلاحیت شده و خطر از دست دادن دارایی شرکت و ارزش پولی وجود دارد.

سرمایه گذاری در امنیت شغل خود به سادگی به شما امکان می دهد شرایط پایداری را فراهم کنید که در درازمدت شرایط را برای شرکت شما آسانتر کند. در اصل ، داشتن سطح متوسط امنیت کسب و کار به شما امکان می دهد تا از تجارت خود در برابر تهدیدهایی محافظت کنید که شاید متوجه نشده باشید. با این حال ، بدون بودجه امنیتی ، ایده داشتن سطح امنیتی فوق العاده ای به همان اندازه ایده باقی خواهد ماند.

عوامل امنیتی که باید در بودجه امنیتی خود در نظر بگیرید عبارتند از:

امنیت فیزیکی

در حالت ایده آل ، هر نوع بودجه امنیتی که توسط یک شرکت اعمال می شود ، باید امنیت جسمی و تهدیدات امنیتی جسمی را که سازمان ها به عنوان یک عامل امنیتی با آن روبرو هستند ، در نظر بگیرند. امنیت برای همه لایه ها است ، به این معنی که هرگز برای همه تهدیدهایی که ممکن است با آنها روبرو شوید ، راه حلی وجود ندارد.

برای دستیابی به بهترین سطح ممکن امنیتی ، شرکتها باید اقدامات امنیتی جسمی را با اقدامات امنیتی سایبر تلفیق کنند. نمونه هایی از اقدامات امنیتی بدنی شامل استفاده از سیستم های کنترل دسترسی ، دستگاه های نظارتی یکپارچه ، قفل های تجاری برای همه املاک و مستغلات و موارد دیگر. با به کارگیری قفل الکترونیکی در محل کار و فعالیت خود میتوانید امنیت درب های ورودی ساختمان را تامین نمایید.

امنیت سایبری

اگر فقط روی امنیت بدنی متمرکز شوید ، امنیت شما در مناطق دیگر تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. یک سیستم امنیتی کامل تجاری همچنین شامل امنیت سایبری در میان مأمورین امنیتی خواهد بود و بودجه مناسب را اختصاص می دهد.

به سرعت ، برخی از دلایل برای توضیح اینکه چرا همه مشاغل به بودجه امنیتی احتیاج دارند:

درآمد کسب و کار شما را ذخیره می کند.

بیشتر مشاغل برای صرفه جویی درامد مشاغل خود در طی سالهای مالی ارزیابی های زیادی را انجام می دهند و اقدامات احتیاطی زیادی انجام می دهند و این تنها یکی از فعالیت های بسیاری است که باعث می شود یک شرکت هوشمند و کارآمد باشد.

شرکت هایی که بودجه امنیتی مشخص دارند ، معمولاً پول بیشتری پس انداز می کنند.

اگر فکر نمی کنید زنده بودن و مسئولیت پذیری مالی دلیل خوبی برای هزینه کردن بودجه امنیتی نیست ، خواندن این مقاله را ادامه دهید تا اینکه در نهایت به ذهنتان برسید.

زیبایی یک بودجه امنیتی یا هر بودجه ای مانند آن ، این است که به شما امکان می دهد اهداف و مهلت های مشخصی را تعریف کنید و در نهایت به خروجی بالقوه مورد نظر خود برسید.

تا زمانی که درک کاملی از وضعیت فعلی داشته باشید و درک کنید که چه چیزی در امنیت کسب و کار شما دخیل است ، در وقت و زمان کمتری برای آزمایش چیزهای مختلف صرف خواهید کرد ، زیرا درک کاملی از آنچه می خواهید دارید.

وقتی وقت خود را برای اختصاص هزینه ها و اقدامات امنیتی ویژه می گیرید ، مقدار پولی که برای تأمین آن هزینه ها لازم است ، باعث می شود که شرکت ها در معرض خطر هدر رفت پول خود برای هزینه های امنیتی بیشماری قرار گیرند که احتمالاً آنها نیازی به آن ندارند.

به عنوان مثال ، شرکتی که بودجه امنیتی ندارد ، ممکن است به جای سرمایه گذاری در چندین قفل در تجارت که می تواند تأثیر گسترده تری داشته باشد ، روی یک پروتکل امنیتی منفرد و گران قیمت سرمایه گذاری کند.

به خاطر داشته باشید که نصب سیستم های امنیتی سطح حق بیمه شما را کاهش می دهد! تضمین دارایی های شما را آسانتر می کند

امنیت هوش تجاری

با کمک بودجه امنیتی ، مشاغل می توانند راحت تر دارایی خود را تأمین کنند. دلیلش خیلی ساده است؛ آنها چارچوبی را برای تخصیص مناسب منابع امنیتی خود و محافظت از مهمترین دارایی های خود خواهند داشت.

این امر نه تنها به شرکتها این اجازه را می دهد که مهمترین دارایی خود را برای تأمین امنیت پول کنار بگذارند ، بلکه به آنها یک راه حل کارآمد برای رفع نقص امنیت داخلی که قبلاً به آنها پرداخته نشده است ، می دهد. میزان کار و تلاش لازم برای ایجاد بودجه امنیتی مؤثر ، به شما امکان می دهد تا ماهیت تجارت خود را مطالعه کرده و نقص های خاصی را که احتمالاً مورد غفلت واقع شده اند ، شناسایی کنید.

به عنوان مثال ، اگر یک انبار با هدف بهبود امنیت انبار و انتخاب قفل الکترونیکی مناسب انبار ، یک بودجه امنیتی به آنها کمک می کند تا تعیین کنند که کدام قفل ها سطح امنیتی مناسبی را ارائه می دهند و در بودجه آنها قرار دارند. به شما امکان می دهد پروتکل های امنیتی را به روز کنید و گسترش دهید.

دلیل مهم دیگر این که یک کسب و کار به بودجه امنیتی احتیاج دارد ، به دلیل گزینه های موجود در جدول هنگام گسترش و به روزرسانی پروتکل های امنیتی شما است. آگاهی از این واقعیت که اقدامات امنیتی از تغییر در امان نیستند ، ضروری است ، زیرا آنها اغلب به تعمیر و نگهداری و یا به روزرسانی در مدت زمان مشخص نیاز دارند.

با بودجه امنیتی ، مشاغل می توانند وجوهی را اختصاص دهند که به آنها اجازه می دهد پروتکل های امنیتی خود را بدون تقصیر حفظ ، جایگزین یا به روز کنند. اگر یک تجارت کوچک نیاز به تعویض برخی قفل ها به قفل دیجیتال داشته باشد ، داشتن بودجه امنیتی می تواند به پاسخگویی به برخی از سؤال های چالش برانگیز که باید مورد توجه قرار گیرد ، کمک کند.

این امر به فرایندی منجر می شود که در صورت عدم موفقیت پروتکل خاص یا هنگامی که نیاز به تغییر چیزی برای مقابله با تهدیدات جدید وجود دارد ، هیچ نقض امنیتی باقی نخواهد ماند. از بسیاری جهات ، انجام این کار مانند استفاده از پول نقد برای بودجه های امنیتی است. همه به روزرسانی ها لزوماً فوری نیستند ، اما در صورت وجود باید آنها را پیاده سازی کنند.

به شما در برنامه ریزی برای شرایط اضطراری امنیتی کمک می کند

عنوان این بخش را از دست ندهید و در آنچه خوانده اید شک نکنید. بودجه امنیتی می تواند به شما در برنامه ریزی برای شرایط اضطراری و غلبه بر آنها بدون مشکل کمک کند. برنامه ریزی برای شرایط اضطراری تقریبا غیرممکن است ، اما می توانید منابع را برای کمک به شما در مقابله با عواقب اضطراری که با تجارت شما روبرو هستند ، کنار بگذارید.

این موارد اضطراری را شامل می شود که می تواند منجر به سرقت یکی از فرصت های شغلی شما ، بروز بلایای طبیعی ، آسیب رساندن به پروتکل های امنیتی و غیره شود.

نکته مهم در مورد اورژانس های امنیتی این است که پروتکل های امنیتی شما برای مدت طولانی هرگز غیرفعال نخواهند شد. اغلب این مورد است که شرکت ها و مشاغل با شرایط اضطراری پیش بینی نشده روبرو می شوند. با بودجه مناسب برای تخصیص منابع برای چنین مواقعی ، شرکت ها هرگز برای مدت طولانی از امنیت نخواهند داشت. به رشد اقتصادی کمک می کند

برای هر تجارت ، نوعی رشد مهم است. این می تواند رشد خدماتی باشد که یک شرکت ارائه می دهد یا رشد مشتریانی خاص که از خدمات خود استفاده می کنند. در بعضی موارد ، ترکیبی از این عناصر به مشاغل کمک می کند تا به رشدی که برای شرکتهایشان پیش بینی می کنند ، دست یابند.

با وجود بودجه امنیتی فعال ، مشاغل به تدریج حوزه های امنیتی خود را گسترش می دهند و به آنها امکان می دهد جنبه های مختلف مشاغل خود را رشد دهند. به عنوان مثال ، اگر شرکت شما به دلیل محدودیت های امنیتی قادر به انجام تعدادی از معاملات روزانه نبود ، وجود بودجه امنیتی می تواند به شما کمک کند به تدریج حاشیه عملیاتی خود را گسترش دهید.