قفل کارتی امروزه میان هتلداران و افراد دیگر طرفداران زیادی پیدا کرده است. این قفل ها در همه ی مکان ها از جمله هتل، باشگاه، محل کار و منازل مسکونی قابل استفاده هستند. قفل های کارتی یا دستگیره های دیجیتال به شما کمک می کنند تا دیگر کلید با خود حمل نکنید و آسایش بیش تری داشته باشید. هم چنین، طراحی زیبا و منحصر بفرد این قفل ها به زیبایی محیط هم می افزایند.

قفل کارتی در هتل ها

استفاده از دستگیره ی دیجیتال خصوصا در هتل ها کنترل عبور و مرور افراد را راحت تر می کند و به کارمندان هتل این امکان را می دهد تا از تردد مهمانان اطلاع داشته باشند. اگر به هر دلیلی کارت گم شود صدور مجدد کارت به راحتی انجام خواهد شد. این قفل کارتی امنیت بالایی دارند و طول عمر آنها نیز از قفل های معمولی بیش تر است بنابراین گزینه ی مناسبی برای محل کار و منزل می باشد.

قفل های کارتی به دو صورت آفلاین و آنلاین قابل خریداری هستند که قفل های آفلاین برای صرفه جویی در هزینه ها گزینه ی بهتری می باشد و دیگر ارتباطی میان نرم افزار و قفل برقرار نمی شود. ولی قفل های آنلاین که در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند قیمت های بالاتری دارند و با استفاده از یک نرم افزار می توان همه ی قفل ها را کنترل کرد و به همه ی اتاق ها دسترسی داشت.

این قفل ها تنوع رنگ و مدل بالایی دارند و هر کس می تواند بنا به سلیقه ی خود قفل مناسبی را پیدا کرده و خریداری کند. معمولا این قفل کارتی دارای گارانتی یک یا دو ساله هستند و مشتریان می توانند از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوند.

قفل کارتی RFID

کارت های RFID به این کشیدن کارت نیازی ندارند. آنها با استفاده از فرکانس های رادیویی (که از راه دور و فاصله ی کوتاه برنامه ریزی شده اند) این کار را انجام می دهند. اگر شما از این کارت ها استفاده می کنید باید دستگاه کارت خوان RFID را لمس کنید تا درب اتاق باز شود.

کارت های هوشمند اطلاعات را بر روی چیپ ذخیره می کنند. این کارت ها در حقیقت کارت های بدون نیاز به تماس هستند. این کارت ها اطلاعات را در میکروچیپ ها ذخیره می کنند و با اینکه گران قیمت هستند برای هتل های امروزی خیلی مناسب می باشند.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

یکی دیگر از گزینه های جایگزین تکنولوژی NFC است که با موبایل کار می کند. مهمانان هتل یک کد را از مدیریت هتل دریافت می کنند و با استفاده از گزینه ی NFC موبایل و یا تایپ کد قفل کارتی را باز می کنند. این شیوه خیلی جدید است و هنوز در جاهای کمی استفاده می شود.