به نظرتان هتل ها در آینده به چه صورت خواهند بود؟ از آنجایی که تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و با سرعت بالایی در حال پیشرفت است در سال های آینده شاهد نو آوری های زیادی در خصوص تامین امنیت هتل ها به وسیله قفل های کارتی خواهید بود.

نقش تکنولوژی در آینده هتل ها

هتلداران همواره در تلاش هستند تا نیاز های مسافران را پیش بینی کنند و بر اساس نیازهای آنها ویژگی هایی را به هتل های انتخاب کنند.

کنترل قفل های هتل با استفاده از تلفن همراه

علاوه بر امکان کنترل روشنایی و تجهیزات هوشمند موجود در اتاق میتوان بخش های دیگری مانند قفل کارتی درب را هم با استفاده از این تکنولوژی کنترل کرد. به عنوان مثال میتوانید بدون اینکه از جای خود بلند شوید درب را قفل کنید تا کارکنان هتل نتوانند وارد اتاق شوند.

همچینین با استفاده از این تکنولوژی دیگر لازم نیست که کلید یا کارت را با هود حمل کنید که مدام تگران گم شدنشان باشید، تنها کاقی است که تلفن همراهتان را به همراه داشته باشید و با استفاده از آن درب و قفل الکترونیکی را بازو یسته نمایید و خیالتان از بابت وسایلی که در اتاق دارید کاملا راحت باشد.

تنظیم روشنایی و تهویه اتاق

پس از پیشرفت های انجام شده در زمینه ارائه تجهیزات هتلی، یکی از ویژگی هایی که در سال های آینده در هتل های مدرن خواهید دید امکان کنترل روشنایی و تهویه اتاق به وسیله قفل تلفن های خوشمند است.

برای عملی شدن این امکان زمان ورودتان به اتاق و پس از ثبت رزور در اتاق، اپلیکیشنی در تلفن شما نصب خواهد شد که با استفاده از آن این امکان را خواهید داشت تا تمام تجهیزات هوشمند موجود در اتاق را کنترل کنید، این قابلیت کار را برای مهمانان راحت خواهد کرد و میتواند با استفاده از تلفن و تنها چند کلیک تمام کارهایی که میخواهد را انجام دهد.