در دنیای مدرن همه ی ما به دنبال راهی هستیم تا امنیت را بالا ببریم و هزینه ها را هم کاهش دهیم؛ اگر شما هتلدار هستید یکی از راه هایی که می توانید به این هدف برسید استفاده از قفل کارتی هتلی است که هم در هزینه ها صرفه جویی می شود و هم کارایی کارکنان هتل را بالاتر می برد.

با اینکه کلیدهای سنتی هم در را باز و بسته می کنند ولی یکی از مشکلات اصلی اینست که حمل کلید کار سختی است ولی در مقابل حمل کارت در داخل کیف پول و به راحتی امکان پذیر است.

وقتی کلید هتل را گم کردید باید برای دریافت کلید جدید مصیبت زیادی را تحمل کنید و قفل ها را هم عوض کنید. در مقابل، قفل های کارتی به راحتی برنامه ریزی می شوند و در صورت گم شدن می توان قفل ها را مجدد برنامه ریزی کرد.

عملکرد قفل هتلی چیست؟

کارت های هتلی شیوه ای آسان برای دسترسی به نواحی که قفل هتلی هستند و یا اتاق محل اقامت شما می باشند. به طور کلی، این کارت ها برای باز کردن درب های اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرند ولی برای مکان هایی مانند استخر هتل، سالن ورزشی و دیگر امکانات (که برای عموم قفل هستند) نیز استفاده می شوند.
این کارت ها به شیوه ای طراحی شده اند که با یک سیستم آهنربایی برای هر اتاق کار می کنند. وقتی کارت را به دستگاه وارد می کنید این آهنربا عمل می کند و در را باز می کند.

مزایای استفاده از این قفل چیست؟

این کارت ها مزایای متعددی دارند و محبوب ترین آنها عبارتند از:
طراحی و اندازه ی مناسب که به راحتی در کیف پول جا می شود.
به راحتی می توان برای قفل کارتی هتلی ، کارت جدید صادر کرد.
هر تعداد کارت که بخواهید می توانید داشته باشید.
می توانید به سلیقه ی خودتان کارت ها را طراحی کنید تا لوگو، رنگ و یا طرح خاصی داشته باشند.