یکی ازراهکارها برای افزایش امنیت، استفاده از قفل‌های دیجیتال هوشمند است. قفل‌های الکترونیکی، با درصد قابل توجهی امنیت منزل و اداره شما را افزایش می‌دهند و به سادگی‌ هک نمی‌شوند.

حتما می‌دونید قفل‌های سنتی، به‌سادگی باز می‌شوند و امنیت بالایی ندارند. اما هک قفل‌های الکترونیکی به‌همین سادگی‌ها نیست و اگر کسی قفل الکترونیکی شما را هک کرد، احتمالا خیلی بدشانسید که با چنین دزد یا قاتل حرفه‌ای روبرو شده‌اید! جدا از مساله امنیت، قفل‌های دیجیتال، مزایای زیادی نسبت به قفل‌های سنتی دارند.

بارزترین مزایای قفل دیجیتال

عدم نیاز به قفل کردن

زمانیکه از قفل های ساده استفاده می کنید، در زمان خروج از خانه مجبور به قفل کردن درب ورودی و خروجی هستید اما با نصب کردن قفل های دیجیتال بر روی درب لازم نیست که حتما آن را قفل کنید چرا که بعد از خروج شما درب بصورت اتوماتیک قفل خواهد شد و فقط به وسیله وارد کردن رمز و اثر انگشت شما قابل باز شدن است. نقطه قابل توجه که امنیت این قفل ها را زیاد کرده است، این است که این قفل ها از قسمت بیرونی هیچ گونه دستگیره ای ندارند و تنها از داخل دارای دستگیره می باشند، به همین دلیل سارقین به هیچ وجه نمی توانند قفل را از بیرون باز کنند.

ضریب ایمنی بسیار بالا

این موضوع که قفل های دیجیتالی نسبت به قفل های معمولی امنیت بالاتری دارند، امری بدیهی و آشکار می باشد که شما می توانید با نصب این قفل ها امنیت منزلتان را تا چندین برابر افزایش دهید. با نصب قفل های دیجیتالی می توانید با خیال راحت منزل را ترک کنید و تا زمانیکه خارج از خانه هستید، هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و منزل شما در امنیت کامل می باشد.

ضد سرقت بودن

می توان گفت قفل های دیجیتالی مطمئن ترین قفل های ضد سرقت موجود در بازار می باشند.این سیستم ها به گونه ای طراحی شده اند که در صورتی که رمز به صورت اشتباه وارد شود و یا به قفل ضربه زده شود، به سرعت زنگ هشدار درب به صدا در می آید. از این رو سیستم قفل دیجیتالی هوشمند کاملا قابل اطمینان می باشد.

منبع: