قفل دیجیتال نه تنها راحتی بلکه امنیت و آرامش خاطر را برای فضاهای مختلف به ارمغان می‌آورد. بدین دلیل که این نوع قفل هوشمند‌ تنها با یک کد عبور یا اثر انگشت باز می‌شود، با گوشی همراه قابل کنترل است و می‌تواند به سایر دستگاه‌های هوشمند مانند دوربین‌های امنیتی متصل شود.

بهترین قفل الکترونیکی به کاربران این امکان را می‌دهد که از راه دور، درب منزل یا محیط کار خود را باز کرده یا قفل کند. اما سؤال مهمی که اغلب خریداران می‌پرسند این است: «بهترین قفل های دیجیتال سال ۲۰۲۱ کدامند؟» برای پاسخ به این پرسش با ما همراه باشید.

قفل دیجیتال Yucca
قفل دیجیتال Samsung
قفل دیجیتال Milre
قفل دیجیتال Gateman
قفل دیجیتال Epic
و…

ویژگی های قفل دیجیتال با کیفیت

تنوع ساز و کارهای باز کردن قفل

داشتن چندین روش برای باز کردن قفل باعث می شود شما بتوانید هر چند وقت یکبار این روش ها را عوض کنید و شانس سارقان را برای باز کردن آن کاهش دهید. علاوه بر آن می توانید دو روش را به صورت موازی یا سری برای باز کردن قفل تعیین کنید. شیوه موازی یعنی این که چند روش مانند اثر انگشت و کارت مغناطیسی را تعیین کنید و با هر کدام از آن ها بتوانید در را باز کنید.

مزیت این شیوه این است که به عنوان مثال با در اختیار نداشتن کارت یا فراموش کردن رمز عبور می توانید با اثر انگشت خود در را باز کنید. روش سری نیز به این معناست که دو تا از این کلید ها به شکل همزمان برای باز کردن قفل نیاز باشد. انتخاب این شیوه باعث افزایش چشمگیر امنیت قفل می شود.

کیفیت ساخت و مقاومت بدنه

درست است که ویژگی اصلی قفل دیجیتال سازوکار الکترونیکی آن است، اما همچنان جنس بدنه و مقاومت آن اهمیت دارد. بدنه قفل دیجیتال باید از فولاد مقاوم ساخته شده باشد تا در برابر تلاش های سارقان برای از بین بردن قفل مقاوم باشد.

داشتن سیستم هشدار حریق و دزدگیر

داشتن سیستم دزدگیر باعث می شود در صورتی که خارج از خانه باشید از تلاش سارقان برای باز کردن قفل اطلاع پیدا کنید و اقدامات لازم را انجام دهید. سیستم اعلام حریق نیز در موارد آتش سوزی یا تلاش برای باز کردن قفل با ذوب کردن آن بسیار کارآمد است.

منبع:

https://digidl.net/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%D9%81%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2019/

http://azimsanat.rozblog.com/post/37