درست است که کارکنان هتل جز امانت داران هتل محسوب میشوند، اما به هر دلیلی برخی از ممانان نیاز دارند که برخی از وسایلشان دور از دسترس کارکنان هتل قرار بگیرید، به این منظور پس از ورودمیتوان وسایل ارزشمند را در جعبه امانات الکترونیکی قرار داد و رمز آن را تغییر داد، تا خیال مهمان از بابت عدم بروز مشکل در زمان اقامت راحت شود. و روی آنها یک قفل الکترونیکی نصب شده است.

یکی از مهمترین دغدغه های گردشگران یافتن هتلی مناسب و ایمن است، خصوصا اگر قرار باشد، به جایی سفر کنند که تا کنون به آنجا سفر نکرده اند، فاکتورهای مهم در انتخاب هتل مناسب و قیمت و ایمنی آن است، هر قدر امنیت هتل بالاتر باشدکه با استفاده از قفل های الکترونیکی هتلی این مشکل برطرف شده است! جایگاه بهتری بین مردم پیدا میکنند.

تجهیزات هتلی ایمن را در مقالات قبلی سایت مورد بررسی قرار دادیم، یکی دیگر از این تجهیزات استفاده از سیف باکس های کوچک در هر یک از اتاق های هتل است، در صورت قرار دادن این ابزار در اتاق های مهمانان دید آنها به نسبت به امنیت اتاق ها افزایش پیدا میکند.

ویژگی های سیف باکس های هتلی

  • در ساخت این محصولات در نظر گرفته شده است که محصول طبق استانداردهای روز ساخته شده باشد.
  • در ساخت آنها توجه شده است که ممکن است کاربر قصد داشته باشد در آن وسیله بزرگتر مانند لپتاپ را قرار دهد.
  • این وسیله دارای کلید های اضطراری هستند که اگر رمزآن فراموش شود میتوان با استفاده از کلیدهای اضطراری آنها را باز کرد و به داخلشان دسترسی داشت.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

  • دسترسی به این وسیله بسیار ساده است و در نظر گرفته شده است که مهممانان بتوانند به راحتی از آنها استفاده نمایند.
  • برای زمان هایی که رمز این وسیله تغییر داده میشود میتوان با استفاده از رمز سرپرست دوباره رمز را تغییر داد.
  • برای باز کردن درب از موتور الکترونیکی استفاده میکنند.
  • وزن این وسیله بالا است و از داخل به دیوار پیچ میشود، در این صورت سارقان نمیتوانند به راحتی به آنها دستبرد بزنند.