قفل دیجیتال و دستگیره اثر انگشتی هوشمند به جای قفل معمولی شروع مسیر هوشمند سازی منازل و محیط پیرامون ما می باشد. درب ضد سرقت

قفل دیجیتال اثر انگشتی و دستگیره هوشمند محصولی است کـه بـر روی انواع درب‌ ورودی ساختمان به منظور دسترسی سریع و آسان، زیبایـی، افزایش امنیت و حفاظت از خانه و اعضای خانواده شما بر روی انواع درب معمولی و درب ضد سرقت نصب می‌گردد و با سیستم‌های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش و امنیت هر چه بیشتر را برای محیط پیرامون شما به ارمغان می‌آورد.

به بیان دیگر قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی) ابزار الکترونیکی است که بر پایه یکی از مکانیزم های شناسایی رمز، کارت های مغناطیسی RFID، تگ، اثرانگشت، ریموت کنترل و گوشی های هوشمند، درب محل کار یا زندگی شما را به راحتی باز و بسته می نماید.

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان

نرم‌افزارها و سخت‌افزارهایی وجود دارند که می‌توانند امکان مانیتورینگ و کنترل یکپارچه ساختمان را برای شما فراهم کنند. شما با استفاده از این سیستم می‌توانید به صورت دائمی بخش‌های مختلف و مهم ساختمان را پایش و کنترل کنید.

شما با این سیستم توانایی کنترل هوشمند ساختمان را به دست می‌گیرید. می‌توانید تنها با فشردن یک دکمه، تمام بخش‌های مهم و حیاتی ساختمان را کنترل کنید. بخش‌های مختلفی مانند دمای ساختمان، ورودی و خروجی، خروجی گرفتن از اطلاعات ساختمان، مصرف انرژی ساختمان و…

این سیستم بر پایه اتصال بی‌سیم ابزار و گجت‌های هوشمند به پنل مدیریتی عمل می‌کند و شما می‌توانید با ایجاد شبکه و اتصال به آن، به راحتی کنترل و مدیریت ساختمان را به دست بگیرید.

قفل دیجیتال

یکی دیگر از جذاب‌ترین گجت‌های مدیریت هوشمند ساختمان، قفل دیجیتال است. شما می‌توانید با استفاده از قفل هوشمند، درب منزلتان را با گزینه‌های متعددی باز و بسته کنید. سنسورهای بیومتریک، رمز عددی، کارت و یا کلید فیزیکی از گزینه‌هایی هستند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها درب منزلتان را باز کنید، همچنین این گزینه ها بر روی قیمت قفل دیجیتال نیز تاثیرگذار هستند.

قفل الکترونیکی، صرفا به باز و بسته کردن در با گزینه‌های مختلف ختم نمی‌شود؛ شما می‌توانید با استفاده از قفل هوشمند ورود و خروج به منزلتان را تحت کنترل بگیرید. قفل دیجیتال این امکان را به شما خواهد بخشید که حتی از راه دور، تنها با داشتن یک گوشی هوشمند، ورود و خروج به منزل و سایر هشدارهای لازم را دریافت کنید.

چشمی دیجیتال

یکی دیگر از جذاب‌ترین گجت‌های هوشمند منزل، چشمی دیجیتال درب است. چشمی هوشمند گجتی است که روی درب منزل شما نصب می‌شود و کنترل رفت‌وآمد پشت در منزلتان را به عهده می‌گیرد. دیگر نیاز ندارید برای مدیریت رفت‌وآمد، تا کمتر از پنجره بیرون بروید! جذاب نیست؟

چشمی دیجیتال به شما این امکان را خواهد داد که تصویر هر کسی که پشت منزلتان است را ببینید، حتی زمانی که در خانه نیستید. از طرفی اطلاعات ورود و خروج به منزلتان را به نرم‌افزار مدیریت هوشمند منزلتان ارسال می‌کند و شما قادر خواهید بود از رفت‌وآمد پشت درخانه باخبر شوید.

منبع:

https://raykahome.com/%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%b6%d8%af-%d8%b3%d8%b1%d9%82%d8%aa-2/