آیا تا به حال به محض اینکه از خانه بیرون رفتید تا به مسافرت بروید ،این سوالات را از خودتان پرسیده اید؟

سفری بی دغدغه را با قفل الکترونیکی درب تجربه کنید…

  • آیا درب خانه را بسته ام؟
  • آیا پنجره های خانه بسته اند؟
  • آیا چراغ ها را خاموش کرده ام؟
  • آیا زیر گاز را خاموش کرده ام؟

 

این سوالات همه مورادی هستند که میتوانند شیرینی یک گردش یا سفر دلنشین را به کام ما تلخ کنند. و لذت آن را از بین ببرند. اما میتوانیم با استفاده از تجهیزات هوشمند در خانه این نگرانی ها را به حداقل برسانیم. در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

با استفاده از تجهیزات هوشمند مانند قفل الکترونکی میتوانید با تنها متصل کردن آنها به تلفن همراهتان از هر جایی امنیت قفل های درب و پنجره و… را تامین کنید، با اینکار حداقل خیالتان از این بابت راحت خواهد بود که در خانه شما امنیت برقرار است و از مسافرت و گردش بیرون منزلتان لذت ببرید و با قفل های الکترونیکی امنیت منازل خود را تضمین کنید.

ممکن است دور از خانه باشید اما، از هر جایی میتوانید، امنیت وسایل خانه را بررسی کنید، با نصب دوربین های امنیتی، هر لحظه ای همه چیز تحت نظر شما خواهد بود.

با استفاده از تکنولوژی روشنایی هوشمند میتوانید چراغ های خانه را از راه دور روشن و خاموش کنید، تا اگر سارقان خانه شما را برای برای سرقت تحت نظر قرار داده اند، با روشن و خاموش شدن چراغ های خانه این احساس را پیدا کنند که فردی در خانه حضور دارد و از سرقت از آن چشم پوشی کنند.

با نصب این سیستم به نظر میرسد که شما همیشه در خانه هستید، حتی اگر برای چند ماه دور از خانه باشید.

با استفاده از سیستم آبیاری گیاهان هوشمند، حتی اگر از خانه دور هم باشید، خیالتان از بابت گلدان ها، باغچه و گیاهانتان راحت خواهد بود، گیاهان شما به صورت هوشمند در زمان های معینی آبیاری میشوند، و دیگر نیازی نیست که کلید خانه را به همسایه ها و… بسپارید تا از آنها مراقبت کنند.

اگر زمانی که در مسافرت هستید، نیاز بود چیزی از خانه به کسی بدهید یا به وسیله ای احتیاج داشتید، میتوانید از راه دور یک کلید مجازی برای یکی از آشنایان قابل اعتمادتان تعریف کنید تا بتواند وارد خانه شود و پس از باز کردن قفل های الکترونیکی منازل پس از خروج شخص، کلید مجازی را باطل کنید.

با استفاده از این تکنولوژی ها میتوانید مسافرتی بدون دغدغه داشته باشید و خیالتان از بابت وسایل خانه راحت باشد، و بدانید خانه و وسایل آن همواره در امنیت قرار دارند و میتوانید از راه دور انها را کنترل کنید.

با قفل های هوشمند و دیگر تجهیزات سفری امن را تجربه کنید.