قفل الکترونیکی درب به قفل هایی گفته میشوند که با دسترسی بدون کلید کار میکنند، این قفل ها را میتوان به وسیله کارت، اثر انگشت و روش های امن دیگری مانند رمز های دیجیتال کنترل کرد.

برخلاف نام آنها که قفل الکترونیکی است، این قفل ها برای کار کردن نیازی به برق یا نیروی الکتریسیته ندارند و تنها با استفاده از باتری های قلمی میتوان آنها را کنترل نمود.

این قفل ها را به سه دسته کلی قفل کارتی، قفل رمزی و قفل اثر انگشتی تقسیم بندی میکنند و میتوانند ورود و خروج افراد را با استفاده از انها کنترل کرد.

وجه مشترک استفاده از این قفل ها دسترسی بدون کلید است، دسترسی بدون کلید در آنها باعث شده است که بتوان برای افزایش امنیت و راحتی از آنها استفاده نمود.

برخی از قفل های الکترونیکی این قابلیت را دارند که بتوان آنها را به وسیله دسترسی دوبل کنترل کرد، به عنوان مثال در تنظیمات آنها مشخص کرد که تنها با داشتن هم کارت و هم رمز دیجیتال بتوان به آنها دسترسی داشت. یعنی قابلیت های قفل کارتی و رمزی را به طور همزمان در اختیار داشته باشید.

نصب کردن قفل های دیجیتالی با این قابلیت روی درب ها باعث میشود که امنیت آنها دو چندان شود و خیالتان راحت باشد که حتی اگر فردی به رمز شما دسترسی داشته باشد نمیتواند بدون در دست داشتن کارت قفل را باز کرده و وارد خانه شود.

برای این قفل ها میتوان از ۱۰ تا ۳۰ رمز استفاده کرد، و همچنین قابلیت تعریف ۲۰ کارت مختلف با دسترسی های مختلف و به طور همزمان هستند. که میتوان سیستم دوبل را روی آنها برای ۲۰ نفر به صورت مجزا و با دسترسی های متفاوت ایجاد کرد.

برای آشنایی بیشتر با این قفل ها و دریافت مشاوره برای خرید آنها میتوانید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید تا شما را در انتخاب هر چه بهتر قفل ها یاری کنند.