در سال های اخیر استفاده از قفل کارتی هتلی یوکا رواج زیادی پیدا کرده است و مردم از این قفل ها در آپارتمان ها و هتل های خود استفاده میکند، این مدل یکی از مدل های جدید این قفل ها است که استفاده ایمن داشته و از طریق کارت باز میشوند.

استفاده از این قفل ها دیگر مانند گذشته مشکلات قفل های مکانیکی را ندارد و دیگر نیازی به نگرانی برای گم شدن کلید ها نیست، همچنین زمانی که از این قفل های کارتی هتلی استفاده میکنید دیگر دردسر شکستن کلید ها و جا ماندن کلید شکسته در قفل را ندارید.

این قفل ها قابلیت گزارش گیری دارد و میتوان با استفاده از آنها رفت و آمد افراد را کنترل کرد. به این دلیل که این قفل ها از کارت های مختلف با دسترسی های گوناگون استفاده میکند، پس از هر بر ورود و خروج ثبت میکند که چه فردی چه زمانی وارد اتاق شده یا از آن خارج شده است.

قفل آفلاین

یکی از انواع این قفل ها، قفل هتلی  هستند که به صورت آفلاین عمل میکنند این به این معنی است که ارتباط مستقیم بین قفل و نرم افزار وجود ندارد، و اگر قصد ثبت کارت جدید داشته باشید یا بخواهید گزارش گیری کنید باید کارت مادر که دسترسی اصلی به قفل دارد استفاده نمایید، با استفاده از کارت مادر در این قفل ها میتوان بخش های گوناگون آن را مدیریت کرد و تنظیمات را تغییر داد.

قفل آنلاین

این مدل قفل کارتی کاملا برعکس قفل های آفلاین است که با نرم افزار کار میکنند، برای استفاده از این قفل ها باید به طور مستقیم به نرم افزار متصل شوید، با اتصال به نرم افزار میتوانید تمام کارت های ثبت شده برای قفل مورد نظر را مشاهده کنید و همچنین اگر چند قفل را در نرم افزار ثبت کرده باشید میتوانید وضعیت همه آنها را بررسی کنید و از آنها گزارش گیری کنید.

علاوه بر این، قفل الکترونیکی آنلاین به وسیله تکنولوژی بی سیم به نرم افزار متصل میشوند، پس با این قابلیت میتوانید هر جایی که حضور دارید از راه دور آنها را مدیریت کنید، قفل های هتلی کاربرد گسترده ای در هتل های بزرگ دارند، به این دلیل که اگر نیاز به انجام یک تغییر کوچک در آنها داشته باشید نیازی نیت کارت به دست تغییرات را روی تمام قفل ها اعمال کنید.

 

ویژگی های قفل کارتی هتلی یوکا

  1. بهره گیری از طراحی مدرن و کاملا اختصاصی
  2. استفاده از مدرن ترین متد های روز دنیا در طراحی و راه اندازی آنها
  3. رنگ بندی های بسیار زیبا و شیک
  4. تامین انرژی از تنها ۴ عدد باتری قلمی
  5. اعلام ضعیف بودن باتری قفل
  6. همراه هر قفل دو عدد کلید مکانیکی ارائه میشود.
  7. مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت و ضد آب بودن
  8. بدنه از آلیاژ ضد خش
  9. قفل اتوماتیک درب پس از خارج شدن از اتاق
  10. هشدار در زمان باز ماندن درب هتل
  11. امکان استفاده دز هتل ها و آپارتمان ها
  12. قابلیت نصب آسان و بدون نیاز به ابزار ها و تجهیزات مخصوص
  13. ۳ سال خدمات پس از فروش و گارانتی محصول
  14. بهره بردن از نم افزار به بروز ترین و قدرتمند ترین تکنولوژی های روز دنیا
  15. گزارش گیری از عبور و مرور افراد به وسیله نرم افزار قفل