قفل کارتی هوشمند، یکی از پیشرفته ترین قفل های مورد استفاده در هتل ها است. این قفل ها از مدل های تکامل یافته قفل های کارتی معمولی هستند. که از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. با استفاده از این قفل ها نیاری نیست که از کلیدهای مکانیکی استفاده کنید.

قفل های هوشمند دارای ویژگی های متعددی هستند که آنها را تبدیل به گزینه مناسبی در هتل های پیشرفته کرده است. در ادامه این نوشته در مورد ویژگی های این قفل ها صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های قفل کارتی هوشمند

یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب قفل های هوشمند کارتی، تعداد کاربرانی است که میتوان برای آنها دسترسی تعریف کرد. برای انتخاب قفل مناسب برای هتل باید به این نکته توجه کنید که تمام افرادی که باید به طور همزمان به قفل دسترسی داشته باشند را مشخص نمایید.

برخی از این موارد شامل: صدور کارت برای مسافران، خدمه هتل و.. است. حتما باید قفلی را انتخاب کنید بتوان با استفاده از آن مجوز های دسترسی مختلفی را تعریف کرد.

آلارم هشدار سرقت

دیگر ویژگی این قفل ها پشتیبانی از آلارم سرقت امنیتی است، در صورتی که قفل هوشمند نتواند از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کند. یعنی تفاوت چندانی با قفل های معمولی ندارد. و قادر نیست که از ورود افراد بیگانه به داخل ساختمان جلوگیری نماید.

اندازه قفل هوشمند کارتی

پیش از اینکه اقدام به خریدن قفل هوشمند کارتی نمایید حتما اندازه قفل را در نظر داشته باشید. به این دلیل که ممکن است قفلی را خریداری کنید که بزرگتر از درب باشد و قابل استفاده نباشد یا اینکه مناسب درب شما نباشد، پس حتما به اندازه قفلی که میخواهید خریداری کنید توجه نمایید.

مصرف بهینه انرژی

به دلیل استفاده زیاد از قفل در هتل ها مهم است که از قفلی استفاده نمایید. که مصرف انرژی پایینی داشته باشد. تا محبور نباشد باتریها را خیلی زود به زود تعویض نمایید. به طور معمول این قفل ها از ۴ باتری استفاده میکنند که تا حداقل ۱۰ ماه کار خواهد کرد.

خدمات پس از فروش

در خرید هر محصولی باید به گارانتی آن توجه نمایید، قفل کارتی هوشمند هم یکی از این موارد است، که در صورت عدم توجه به این مورد در صورتی که ایرادی برای قفل پیش بیاید، یا قطعه ای از آن خراب شود و نتوانید آن را پیدا کنید، مجبورید کل قفل را کنار گذاشته و قفل جدیدی خریداری نمایید، پس حتما به این مورد توجه نمایید. تا پس خرید محصول باعث پشیمانی نشود.