قفل الکترونیکی (یا قفل برقی) یک دستگاه قفل است که با استفاده از جریان الکتریکی کار می کند. قفل های برقی گاهی اوقات به صورت مستقل هستند که یک مجموعه کنترل الکترونیکی مستقیماً روی قفل نصب می شود. قفل های الکتریکی ممکن است به یک سیستم کنترل دسترسی متصل شوند.

ایمنی قفل های الکترونیکی از ایمنی عموم مردم تا ایمنی مالکیت خصوصی گسترش می یابد. این قفل ها مانند تمام وسایل الکترونیکی هستند و طیف وسیعی از نیازها را تأمین می کنند. از مسکونی گرفته تا بالاترین سطح امنیت دولت با قفل الکترونیکی رفع شده است. تمام بهترین تولید کنندگان گاوصندوق واحدهایی را با قفل الکترونیکی به فروش می رسانند. و اکنون بیشتر اتومبیل ها نوعی سیستم کلید الکترونیکی دارند.

قفل های بیومتریک راهی است که افراد در فیلم های جاسوسی و آینده درهای خود را قفل می کنند ، اما این فناوری مدتی است که وجود دارد. آیفون های جدید و DMV از روش بیومتریک در اسکنر اثر انگشت استفاده می کنند ، اما بیومتریک چیزی فراتر از اثر انگشت نیست. اسکن شبکیه و عنبیه چشم ، تشخیص چهره و تشخیص صدا از جمله نمونه های خوانش بیومتریک است.

هنگام بررسی قفل های الکترونیکی موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. با استفاده از این اطلاعات ، اکنون باید بتوانید آنچه را که نیاز دارید تشخیص دهید. من همیشه بر اهمیت عملی بودن و تنوع در امنیت شما تأکید می کنم.

روش هایی را که برای نیازهای شخصی شما کار می کند ، پیاده کنید و قفل های مختلف را در خانه یا محل کار خود ترکیب کنید. در ریشه امنیت بسیار زیاد ، باید تدبیر و برنامه ریزی وجود داشته باشد. هر چیزی را که در نظر نگرفته اید چیزی است که یک دزد از آن بهره برداری می کند.

قفل های الکترونیکی یک سرمایه بزرگ است ، بنابراین ممکن است بیشتر از یک خانه برای یک تجارت مناسب باشد ، اما هیچ سرمایه گذاری شخصی بهتر از حفاظت از اموال شما نیست!

منبع:

https://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_lock