در سال های اخیر اسفتاده از قفل های کارتی تبدیل به یکی از عناصر اصلی هتلداری مدرن شده است و استفاده از این قفل ها باعث راحتی و امنیت بالا برای کاربران شده است، امنیت و زیبایی و راحتی کاربران را فراهم کرده است و باعث ارتقا کیفیت هتلداری شده است.

تنوع استفاده از محصولات امنیتی و قفل های کارتی باعث شده است که روز به روز هتل های بیشتری روی به استفاده از انها بیاورند، به همین دلیل در این مقاله ویژگی های ضروری قفل های الکترونیکی را بررسی میکنیم که اگر قصد استفاده از آنها را دارید بتوانید با خیال راحت تر آنها را انتخاب نمایید.

ویژگی های امنیتی دستگیره درب کارتی

این قفل ها روی درب های هتل ها نصب مبشوند و سد و سطح امنیتی و مناسبی را برای اتاق های هتل و محافظت ار آنها فراهم میکنند به همین دلیل هم سال های زیادی است که این قفل ها توانسته اند انتظارات کاربران را فراهم نموده و افزایش امنیت آنها را تامین کنند.
اطمینان از این مسئله که دستگیره های دیجیتالی درب از پارمتر های احراز هویت و پروتکل های امنیتی استفاده میکنند لازم و ضروری است.
اگر قصد خرید قفل ها را دارید باید حتما نوعی را انتخای نمایید که از نظر امنیتی، امنیت بالایی داشته باشد و همچنین از ویژگی های امنیتی جانبی مثل سیستم ضد شوک و ضد ضربه هم استفاده کنند تا بتوانند آسایش و امنیت مناسبی را فراهم میکنند.

دستگیره دیجیتال درب همواره نیاز به یک منبع ثابت انرژی (باتری قلمی) برای کارکردن دارد. برخی از صاحب خانه ها اعتقاد دارند که تامین انرژی از طریق باتری باعث صرف هزینه بالا برای آن ها می گردد؛ این در حالی است که انتخاب قفل با مصرف بهینه انرژی این نظریه را به کلی رد می کند.

وجود منبع تغذیه اضطراری

وجود منبع تغذیه اضطراری در برای این قفل ها لازم و ضروری است ، به این دلیل که اگر این منبع تغذیه وجود نداشته باشد اگر باتری اصلی تمام شود. نمیتوان به اتاق دسترسی داشت و باید تا تعویض باتری منتظر بمانید و پشت درب بمانید.