ما به شما توصیه می‌کنیم از قفل دیجیتال در خانه یا محل کار خود استفاده کنید. این یک روش مطمئن برای ایجاد امنیت و راحتی بیشتر است. تمام قفل‌های دیجیتال معمولاً دارای زنگ هشدار هستند که از فضای داخلی شما در برابر هرگونه تلاش برای شکستن یا آسیب رساندن محافظت می‌کنند. از طرف دیگر، زندگی شما را بسیار راحت‌تر نیز می‌کنند! به خصوص اگر کلیدهای خود را مدام گم می‌کنید یا یادتان می رود آنها را بردارید، قفل الکترونیکی می‌تواند همان چیزی باشد که می‌خواهید.

قفل دیجیتال نوعی قفل الکترومکانیکی می باشد که بدون کلید و توسط سایر روش های دسترسی می توان آن را کنترل نمود. بدنه بسیار مقاوم و همچنین وجود سیستم های هوشمند امنیتی باعث شده تا این نوع قفل ها به یکی از امن ترین مدل های قفل موجود در جهان تبدیل شود. منبع تغذیه آن ها باتری قلمی بوده به طوری که جهت نصب نیاز به سیم کشی داخلی برق نمی باشد. این محصولات امنیتی را می توان بر روی انواع درب نصب نمود.

امنیت بالای ورودی های قفل دیجیتال

در گذشته استفاده از کلیدها باعث بروز مشکلات زیادی بوده و دردسرهای جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد می کرد. مشکلاتی از جمله هزینه های بالای گم شدن کلیدها، کپی شدن بسیار آسان کلیدهای گم شده یا به سرقت رفته و …به همین دلیل با گذشت زمان قفل های قدیمی با کلید جای خود را به سایر مدل های قفل با دسترسی های متفاوت دادند.

آسایش و آرامش خاطر کاربران

ویژگی های منحصر به فرد قفل دیجیتال مانند قفل خودکار، آلارم های هشدار، کنترل ورود و خروج و … خیال شما را کاملا از بابت امنیت محل زندگی و یا کار راحت می نماید. به عنوان مثال به محض بسته شدن درب، قفل دیجیتال به صورت خودکار بسته شده و نگرانی بابت اطمینان از بسته بودن درب از بین می رود.

منبع:

https://digidl.net/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%D9%81%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2019/?utm_source=G_Ads&utm_medium=Google&utm_campaign=Google%E2%80%93G-Ads-best2021%E2%80%93&utm_content=G-Ads&gclid=CjwKCAjwqcKFBhAhEiwAfEr7zfxLilu46x3g-hl4kIWMhHVKXue4yuRm9f2Lo4X0pjoeRCWWyPhBWRoCtnEQAvD_BwE