مشکل شما ساعت بد کاری یا گله و شکایت آبدارچی نیست، بلکه مشکل شما نداشتن قفل هوشمند و استفاده از قفل های قدیمی با کلید است.

ممکن است شما در محل کار خود بیش از آنچه که معمول است، کار داشته باشید یا بعضی روزها دوست داشته باشید زودتر سر کار بروید تا به کارهایتان برسید و مجبور نباشید تعطیلات آخر هفته را مشغول کار کردن باشید؛ اما همیشه مجبور می‌شوید آبدارچی شرکت یا نگهبان را بدخواب کنید تا برای شما در را باز کند.

معمولا به دلیل حفاظت از اطلاعات، کلید شرکت را به کارمندان نمی دهند اما اگر رئیس شرکت شما با قفل‌های هوشمند آشنا شود، می‌توانید با خیال راحت هر زمان که دوست داشتید، وارد دفتر کارتان شوید.

برای باز کردن تمام درهای دنیا به یک قفل و یک کلید نیاز دارید اما برای باز کردن درهای هوشمند حتما نیاز ندارید که کلید در جبیتان باشد؛ همین که انگشت و تلفن همراهتان را با خود داشته باشید، مجوز ورود به ساختمان برای شما صادر شده است.

کاربردهایی فراتر از قفل کردن درب و افزایش امنیت برای قفل هوشمند!

قفل‌های هوشمندی که برای منزل‌های مسکونی طراحی می‌شوند، اندکی متفاوت‌تر از قفل‌های مراکز تجاری و اداره‌های بزرگ هستند. تفاوت قفل‌های منازل مسکونی و قفل‌های اداره‌جات در این است که قفل‌های اداره‌جات به صورت سیم کشی الکترونیکی با سیم‌کشی ولتاژ پایین ساخته می‌شوند و مناسب استفاده مکرر هستند.

این قفل‌الکترونیکی ، بسیار پیشرفته هستند و با استانداردهای محل کار مانند عایق حریق بودن، ساخته شده‌اند.

با انواع قفل هوشمند آشنا شوید

با انواع قفل هوشمند آشنا شوید

چگونه با نصب قفل هوشمند از راه دور و با لمس یک دکمه روی موبایل درب را باز کنیم ؟

قفل‌های هوشمند به کابل‌کشی، قفل و خواننده کارت نیاز دارند و برای اداره ها و شرکت‌های بزرگ ساخته می‌شود، معمولا دو نوع قفل استفاده می‌شود:

  1. قفل‌های هوشمند  fail safe که در حالت عادی باز هستند و در واقع امنیت را برای افراد حاضر در ان مکان فراهم می‌کنند؛
  2. قفل‌های هوشمند fail secure که در حالت عادی بسته هستند و با قدرتی خارجی، باز می‌شوند. این قفل‌ها امنیت مکان را در حالت پیش‌فرض خود تامین می‌کنند.

به همین خاطر، شما باید با توجه به اولویت محل کار خود، قفل‌های شرکت را عوض کنید. اگر شما می‌خواهید اجازه ورود به کارمندان جزء را به بخش ریاست ندهید، از قفل‌های fail secure برای اتاق خود یا انبارهای مهم شرکت استفاده کنید اما قفل هوشمند در ورودی را fail safe انتخاب کنید تا در صورت بروز اتفاقی ناگوار، کارمندان شما در شرکت حبس نشوند و بتوانند در سریع‌ترین حالت ممکن، از شرکت خارج شوند.

مزایای قفل هوشمند در مقایسه با قفل کلیدی ( ۶ ویژگی مهم )

نکته دیگری که برای نصب قفل هوشمند بر روی درهای اداره‌ها باید در نظر بگیرید، این است که چه نوع خواننده کارتی برای قفل انتخاب کنید. شما می‌توانید وارد کردن کد و تعریف کدی مشخص برای کارمندان هر بخش را انتخاب کنید یا اینکه به هر کارمندی یک کد ویژه خودش بدهید تا ساعات ورود و خروجش را نیز کنترل کنید.

همچنین می‌توانید برای باز شدن قفل، از اثر انگشت استفاده کنید؛ با این کار هزینه‌های خود را کاهش داده‌اید و تنها پیش از وصل کردن قفل، به ثبت اثر انگشت‌های مجاز ورود به شرکت نیاز دارید.

 می خواهم قفل هوشمند بخرم