زمانی که صحبت از امنیت خانه میشود اولین مکانی که به آن فکر میکینم دربهای ورودی ساختمان ها هستند، درب های ورودی ساختمان ها سد ورودی بیگانگان به داخل خانه هستند، به این معنا که میتوانید به محض بستن درب خانه آن را از عوامل خارجی و بیگانگان حفظ کنید. قفل الکترونیکی را روی چه درب هایی میتوان نصب کرد؟با این مقاله همراه باشید.

این روز ها تکنولوژی های جدیدتری برای تامین امنیت دربهای ورودی ساختمان ها وارد عرصه شده اند، که هم زیبایی و هم امنیت بالایی دارند، اما به دلیل تازه بودن این تکنولوژی هنوز هم سوالاتی در رابطه با آنها در ذهن مشتریان وجود دارد.

یکی از این پرسش ها ” این قفل های الکترونیکی قابلیت نصب بر روی چه درب هایی را دارند؟ ” برای پاسخ به این پرسش ادامه این نوشته را مطالعه نمایید.

امروزه استفاده از دستگیره‌های الکترونیکی هوشمند می‌توانند هم به امنیت بیشتر و هم زیبایی فضای ورودی تأثیر بسزایی بگذارند. اما پرسشی که اغلب از سوی خریداران شنیده می‌شود این است که: «چه نوع درب‌هایی قابلیت نصب دستگیره‌های الکترونیکی هوشمند را دارند؟

انواع درب های ورودی ساختمان

درب های چوبی

چوب قدیمی ترین متریالی است که از گذشته تا کنون برای ساخت درب های ساختمان از آن استفاده میشده است، در حال حاضر هم طیف وسیعی از درب های چوبی در بازار یافت میشود و انتخاب آنها با توجه ب کاربری که از آنها توقع داریم متفاوت است. معمولا این درب ها بیشتر برای بخش های داخلی ساختمان استفاده میشوند. و قابلیت نصب دستگیره های الکترونیکی و کارتی را دارند که باعث دو چندان شده زیبایی آنها میشود.

درب فلزی

به دلیل استحکام بالای فولاد، درب های فلزی در ورودی های ساختمان ها بسیار پرکاربرد هستند، و میتوان فولاد را جایگزینی بسیار عالی برای ساخت دربهای ورودی ساختمان ها نام برد.
دوام دربهای فولادی بالاتر است و میتوان سطح خارجی آنها را با استفاده از رنگ پوشاند. این روزها دربهای فلزی گزینه اول برای درب های ورودی ساختمان هستند که قابلیت نصب قفل دیجیتال را دارند.

درب پی سی وی

PVC یا Poly Vinyl Chloride نیز در سال های جدید برای ساخت درب به کار برده میشود، به دلیل تنوع بالای رنگ، وزن کم و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای درب های ساختمان است. که قابلیت نصب قفل الکترونیکی را دارد.

درب شیشه‌ای

درب های شیشه ای اکثرا در محیط های تجاری استفاده میشوند، دستگیره های الکترونیکی مخصوصی برای درب های شیشه ای در بازار وجود دارد که نصب ساده و همچنین امنیت خیلی بالایی دارد.