در مقالات قبلی سایت در مورد هوشمند سازی هتل و تجهیزات لازم برای هوشمند سازی هتل ها صحبت کردیم، هتل های هوشمند دارای اتاق های هوشمند هستند، در این نوشته ویژگی های اتاق های هوشمند و قفل های کارتی را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های اتاق هوشمند در هتل

ورود به اتاق های هوشمند در هتل از ورود به آنها آغاز میشود، در لحظه ورود به این اتاق ها لازم نیست که از کلیدهای مکانیکی استفاده کنید، با استفاده از امکانات قفل هوشمند میتوانید تنها با نزدیک کردن کارت به قفل کارتی، درب را باز نمایید.
و با قرار دادن کارتتان روی پاورسوئیچ هوشمند که کنار درب قرار دارد برق اتاق و سیستم های سرمایشی و گرمایشی را روشن کنید.
اتاق های هوشمند قابل برنامه ریزی اند و میتوان با استفاده از نرم افزار هوشمند فعالیت های زیادی را از جمله: روشن و خاموش کردن چراغ ها، کنترل پرده ها، کنترل سیستم گرمایشی و سرمایشی و درب را انجام دهید.
اتاق های هوشمند قابلیت تعریف کردن سناریوهای مختلفی را دارند که میتوان با تعریف انها سیستم های اتاق را شخصی سازی کرد.

مزایای هوشمند سازی هتل برای میهمانان هتل

با وجود اینکه هوشمند سازی اتاق های هتل برای صاحبان هتل ها دارای ویژگی های مثبتی است و در جذب مشتریان و کمتر شدن هزینه های هتل کمک میکند، اما برای مهمان هم مزیت های زیادی دارد که شامل موارد زیر هستند:
در اتاق های هوشمند دمای اتاق همواره در حالت ایده الی قرار دارد، حتی اگر فراموش کنید که سیستم سرمایشی یا گرمایشی را خاموش کنید خودش به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

برای اشنایی با قفل های الکترونیکی کلیک کنید.
با استفاده از تابلو فرمان میتوانید درخواست خود را مطرح نمایید و در هر جای دنیا که باشید نیازی به مترجم نخواهید داشت.
اگر درب را نبسته باشید به مسئول پذیرش اطلاع داده خواهد شد تا اقدامات لازم به این منظور را انجام دهد.