برای بالابردن رضایت کاربران از اقامت در هتل باید از نوآوری ها استفاده کرد، کاربرانی که در هتل های دارای تجهیزات هوشمند و قفل های هتلی استفاده میکنند اقامت داشته اند تجربیات رضایت بخش تری از اقامت در هتل های معمولی تجربه کرده اند.

هتل های هوشمند  رضایت مشتری ، وفاداری و شبکه های تعاملی مشتری را در اولویت قرار می دهد. در این مقاله با ما باشید تا با استفاده از فناوری های پیشرفته در هتل ها را بررسی کنی

استفاده از فن آوری های پیشرفته در هتل ها

ورود بدون کلید

تأمین امنیت همواره مورد توجه هتلداران و میهمانان آنها بوده است ، به خصوص در مورد کلیدها و کارتهای کلیدی. یکی از فن آوری های پیشرفته در هتل ها که اکنون بسیاری از هتلداران از آن استفاده می کنند ، سیستم های ورود بدون کلید است.

این سیستم ها راحتی و امنیت بیشتری را ارائه می دهند. در حال حاضر برخی از هتل ها قفل رمزی، قفل هتلی یا مچ بند مجهز به RFID های را به مهمانان خود را ارائه می دهند که جاگزین کلیدها در هتل میشود.

RFID به هتلداران اجازه می دهد تا یک تجربه دلخواه را برای میهمانان خود ایجاد کنند. هتل هایی  مانند آلما بارسلونا ، در زمینه ورود بدون کلید، یک قدم جلوتر رفته اند و اکنون از فناوری ورودی اثر انگشت شبیه به فناوری مورد استفاده در تلفن های آیفون استفاده می کنند. هتل نود صفر در بوستون از اسکنر شبکیه استفاده می کند که دقت و امنیت بیشتری را ارائه می دهد.

به کار گیری اسکنر مادون قرمز

یکی از رایج ترین شکایات میهمانان در مورد مهمان نوازی ، اختلال در نظافت هتل است و صاحبان هتل همواره در تلاش برای یافتن تأثیر کارکنان نظافت در تجربه کلی میهمانان هستند.

بعضی از هتل ها از فرآیندهای سختگیرانه ای استفاده می کنند، به عنوان مثال کارمند هتل ابتدا باید بعد از ۵ ثانیه پس از در زدن و وارد اتاق شود. برخی هتل ها دارای قفل هایی هستند که به کارکنان هشدار می دهد که میهمانان در اتاق هستند.

برای اشنایی با قفل الکترونیکی کلیک کنید.

هتل سیاتل به این منظور شیوه ابتکاری را در پیش گرفته است. در هر اتاق یک سنسور مادون قرمز وجود دارد که گرمای بدن را تشخیص می دهد ، اگر سنسور حضور مهمان را نشان دهد ، کارمند هتل محل را ترک می کند و ساعت بعدی برمی گردد. بنابراین ، هرگز برای مهمانان. ایجاد ناراحتی نخواهند داشت.