برند سامسونگ از سال های دور یکی از تولیدکنندگان پیشرو در تولیدات محصولات خانگی، تلفن و قفل الکترونیکی است ما در این مقاله به بررسی بهترین مدل های قفل سامسونگ که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند میپردازیم، این برند کره ای محصولاتی با طراحی بسیار زیبا و با کیفیت عال در اختیار مشتریان خود قرار میدهد، قفل های الکترونیکی سامسونگ در طیف گسترده ای قرار دارند که میتوان از آنها برای مصارف تجاری و مسکونی با خیالی آسوده استفاده کرد.

دلیل محبوبیت قفل های سامسونگ

در سال قفل های دیجیتال سامسونگ از تکنولوژی های هوشمند و پیشرفته روز دنیا استفاده شده است، همین موضوع هم باعث شده است که این قفل ها از محبوب ترین راه حل های امنیتی باشند که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرند.

این قفل ها علاوه بر کیفیت قابل قبولی که دارند از تکنولوژی های جدیدی همچون، تکنولوژی بیومتریک، کنترل از راه دور، اتصال به تلفن همراه و … برخوردار هستند.

قفل های سامسونگ پیش از اینکه به بازار عرضه شوند مورد تست های مختلفی مانند: قرار گرفتن در آزمایشات سخت افزاری در مقابل شوک الکتریکی، آتش سوزی و سایر تهدیدات امنیتی قرار میگیرند تا در برابر هر گونه تهدیدی مقاومت لازم را داشته باشند.

محبوبیت قفل های سامسونگ در ایران

با توجه به اینکه مردم ایران  دید خوبی به محصولات سامسونگ دارند، به همین دلیل محصولات قفل دیجیتال، قفل کارتی و قفل الکترونیکی این برند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. و میتوانید مدل های متفاوتی از محصولات این برند را در ایران بیابید.

مدل های پرطرفدار قفل سامسونگ

قفل سامسونگ SHP-DP738

این قفل اخرین قفل این برند است که مجهز به سنسور اثر انگشت و بیومتریک بوده، این قفل قابل استفاده با تایید اعتبار به ۴ شیوه: اثر انگشت، رمز، کارت و تلفن همراه است و یکی از زیبا ترین مدل های این قفل محسوب میشود.

قفل سامسونگ SHP-DP708

ویژگی قفل های سامسونگ که باعث محبوبیت بالای آن شده است استفاده از تکنولوژی های Smart LoT و WiFi است، کارت های این قفل با تکتولوژی nfc کار میکنند. و قابلیت کنترل با استفاده از تلفن همراه از راه دور را دارند.

قفل سامسونگ SHP-DH520

این قفل ها به دلیل داشتن امکانات فوق العاده و قیمت بسیار مناسب یکی از مقرون ب صرفه ترین قفل های این برند هستند. که قابلیت کنترل با استفاده از رمز و کارت را دارند.